Jouw nieuwe functie
Onze klant uit
Steenokkerzeel is actief in de
logistieke sector en zoekt via Hays naar een
Receptionist(e) die snel beschikbaar is.
Als
Receptionist(e) ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, maar ook voor werknemers. Je bent het eerste telefonisch contact als zij zich ziek melden en communiceert dit intern naar de juiste personen. Je volgt mee op dat alle veiligheidsprocedures worden nageleefd en eventuele verdachte situaties meld je bij de security. Daarnaast sta je ook in voor het aanmaken van badges voor alle medewerkers en bezoekers. Je verwerkt aangetekende zendingen en staat in voor de verdeling van de binnenkomende en uitgaande post. Boven ben je verantwoordelijk voor een uitgebreid administratief takenpakket zoals ontvangstbewijzen (vb: werkkledij) verwerken, voorbereidingen van opleidingen, stockbeheer en inkomende e-mails behandelen.
Jouw profiel
- Vlotte communicatie in het Nederlands en Engels en een goede kennis van het Frans
- Eerste relevante werkervaring binnen receptionist(e) of onthaal
- Nauwkeurig, klantgericht en organisatorisch
- Bereid om een uniform te dragen
- Goede kennis MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Flexibel: bereid om te werken tussen 14 en 22 uur
De arbeidsvoorwaarden
Naast een aantrekkelijk salaris ontvang je ook nog extralegale voordelen:
- Vast contract na een succesvolle interimperiode
- Aantrekkelijke verloning
- Maaltijdcheques van 8 euro per dag
Over de organisatie
Je komt terecht in een
internationaal bedrijf uit
Steenokkerzeel actief in de
logistieke sector. Onze klant staat bekend omwille van hun
goede werksfeer en uitgebreide
opleidingsmogelijkheden. Zij bieden een
snelle opstart aan via interim optie vast.
Solliciteer op deze vacature
Interesse in deze job als receptionist(e) voor een internationaal bedrijf uit Steenokkerzeel in de logistieke sector? Solliciteer dan snel via onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem.
#1093646