RECEPTIONIST(E) : 14U-22U

Steenokkerzeel | Receptionist(e) | Onthaal | Nederlands – Engels | interim met optie vast | 1093646
Jouw nieuwe functie
Onze klant uit Steenokkerzeel is actief in de logistieke sector en zoekt via Hays naar een Receptionist(e) die snel beschikbaar is.

Als Receptionist(e) ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, maar ook voor werknemers. Je bent het eerste telefonisch contact als zij zich ziek melden en communiceert dit intern naar de juiste personen. Je volgt mee op dat alle veiligheidsprocedures worden nageleefd en eventuele verdachte situaties meld je bij de security. Daarnaast sta je ook in voor het aanmaken van badges voor alle medewerkers en bezoekers. Je verwerkt aangetekende zendingen en staat in voor de verdeling van de binnenkomende en uitgaande post. Boven ben je verantwoordelijk voor een uitgebreid administratief takenpakket zoals ontvangstbewijzen (vb: werkkledij) verwerken, voorbereidingen van opleidingen, stockbeheer en inkomende e-mails behandelen.

Jouw profiel
  • Vlotte communicatie in het Nederlands en Engels en een goede kennis van het Frans
  • Eerste relevante werkervaring binnen receptionist(e) of onthaal
  • Nauwkeurig, klantgericht en organisatorisch
  • Bereid om een uniform te dragen
  • Goede kennis MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Flexibel: bereid om te werken tussen 14 en 22 uur


De arbeidsvoorwaarden
Naast een aantrekkelijk salaris ontvang je ook nog extralegale voordelen:
  • Vast contract na een succesvolle interimperiode
  • Aantrekkelijke verloning
  • Maaltijdcheques van 8 euro per dag


Over de organisatie
Je komt terecht in een internationaal bedrijf uit Steenokkerzeel actief in de logistieke sector. Onze klant staat bekend omwille van hun goede werksfeer en uitgebreide opleidingsmogelijkheden. Zij bieden een snelle opstart aan via interim optie vast.

Solliciteer op deze vacature
Interesse in deze job als receptionist(e) voor een internationaal bedrijf uit Steenokkerzeel in de logistieke sector? Solliciteer dan snel via onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem.
#1093646
Klik hier voor de Hays Privacy Policy, waar u alles kunt lezen over hoe we uw persoonlijke gegevens gebruiken en beschermen, en wat uw rechten zijn.

Samenvatting

Jobtype
Tijdelijk (optie vast)
Sector
Chaîne d'approvisionnement & services logistiques
Locatie
Steenokkerzeel
Divisie
Office management
Salaris
Interim optie vast - aantrekkelijke verloning met maaltijdcheques
Ref:
1093646

Neem contact op

Contacteer Stijn Alens, de consultant die deze vacature beheert, in Diegem
Hays Diegem,, Culliganlaan A2

Telefoonnummer: 027098438

GELIJKAARDIGE VACATURES

  • ADMINISTRATIEF MEDEWERKER - DEELTIJDS

    Zaventem |Admin | Aantrekkelijk salaris | Deeltijds 20u | Familiale sfeer | 1093053
    Zaventem3000 bruto, MC8
  • OFFICE ASSISTANT - 12 ADV DAGEN

    Diegem – Office Assistant – Nederlands, Frans en Engels – Snelle opstart - 1093849
    Diegemaantrekkelijke verloning - maaltijdcheques - GSM - laptop - verzekeringen
  • ERVAREN MANAGEMENT ASSISTANT

    Diegem | Management Assistant | Bachelordiploma | Internationaal bedrijf | NL-EN | 1092720
    DiegemAantrekkelijke verloning met extralegale voordelen