Over de organisatie
Onze klant is een groeiende en ambitieuze kmo met meer dan 200 medewerkers. Je komt terecht in een dynamische, stabiele omgeving waar een familiale sfeer heerst. Samen met onze klant zijn we op zoek naar een receptionist(e) die het team dat reeds aanwezig is, komt versterken!
Jouw nieuwe functie
Als receptionist(e) ben je de eerstelijnscontactpersoon voor klanten:
• Verwelkomen van bezoekers
• Het doorschakelen van contacten naar de juiste collega’s
• Opvolging van de algemene mailbox; verwerken van de post
• Ondersteuning afdeling sociaal secretariaat
Jouw profiel
• Een eerste relevante ervaring of een bachelordiploma Rechtspraktijk
• Naast het Nederlands spreek je een woordje Frans
• Je hebt een goede kennis van MS Office
• Je gaat structureel te werk en functioneert goed binnen een team
De arbeidsvoorwaarden
• Aantrekkelijk salaris met maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering en groepsverzekering
• 28 verlofdagen
• Flexibele werkuren
• Te starten op interim basis en nadien volgt een vast contract
Solliciteer direct op deze vacature
Is deze job jou op het lijf geschreven? Stel vandaag nog jouw kandidatuur online of via pauline.jans@hays.com
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden
Téléphone: 014 39 56 72