Sales administratie bij modern vastgoedkantoor

Antwerpen | Sales Administrator | Vastgoedkantoor | Hip kantoor

Over de organisatie

Onze klant is een premiumspeler binnen duurzaam vastgoed en is gelegen in het stadscentrum van Antwerpen en dus ook vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. In het kantoor werken ongeveer een 30-tal medewerkers.

Jouw nieuwe functie

Als Sales administrator binnen een vastgoedkantoor centrum Antwerpen ben jij verantwoordelijk voor de administratieve en financiële voorbereidingen, opvolging en verwerking van dossiers. Dit gaat van eerste contact met de klant tot de akte. Zo ben je verantwoordelijk voor het controleren van documenten, opvolgen van klanten, afrekeningen doen, etc. Verder ben je verantwoordelijk voor het verwerken en nazicht van facturen, voor het voorbereiden van verkooprapporten en zorgen dat de cijfers correct worden weergegeven. Ten slotte denk je ook mee over de optimalisatie van processen en rapporteringen in samenspraak met de IT-afdeling.

Jouw profiel

Samen met onze klant zijn wij op zoek naar een kandidaat met reeds ervaring binnen soortgelijke administratieve functies of ervaring als dossierbeheerder binnen een advocatenkantoor of notariaat. Verder ben je ook in het bezit van een bachelor diploma. Je spreekt zeer vlot Nederlands – Frans en Engels zijn een plus. Je bent sterk in Excel en bereid om je daarin verder op te leiden. Daarnaast heb je feeling met IT in het algemeen. Verder ga je nauwkeurig te werk en ben je commercieel ingesteld. Ten slotte zoekt onze klant iemand zelfstandig, klantgericht en nauwkeurig.

De arbeidsvoorwaarden

Onze klant biedt een voltijdse functie als Sales Administrator aan. Jouw brutoloon wordt aangevuld met maaltijdcheques van €6, dagelijks verse soep en fruit, groepsverzekering, een hospitalisatieverzekering bij DKV, 13e maand en winstpremie. Naast de 20 wettelijke verlofdagen kan je rekenen op 12 ADV-dagen (waarvan 2 weken collectieve sluiting tijdens het bouwverlof en 1 week tussen kerst en nieuw). Je hebt dus nog steeds 17 vakantiedagen die je vrij kan inzetten.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Property & Real Estate
Lieu
Antwerpen
Spécialité
Office Administration
Salaire
2800 - 3500 bruto + extralegale voordelen
Réf. :
1108746

Contacter un consultant

Contactez Hanna Hens, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 032027989

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Sales administratie bij modern vastgoedkantoor

  • HR & Payroll Officer bij gekende speler (deeltijds of fulltime)

    Haven van Antwerpen | HR & Payroll Officer | NL-ENG | Fulltime of parttime | Vast contract
    Antwerpen€3200 - €3700 bruto
  • HR Officer soft + payroll (part-time 26-30 uur)

    Kontich | HR Officer soft + payroll | Hechte KMO met tof niche product | NL-ENG | Vast contract | Deeltijds
    Kontich€2800 - €4000 bruto (FT)
  • Payroll Officer

    Zemst | Payroll Officer | FT | Gevarieerde taken | Vast contract | ID 1108603
    Zemst€2500-€3500, verzekeringen, maaltijdcheques
  • Payroll Specialist

    Zaventem | Payroll Officer | Payroll en SPOC | FT | Ervaren payroll team | Vaste Contract | ID 1107654
    Zaventem€3000-3900/mnd
  • Payroll Officer

    Bruxelles Gare du Nord| Payroll Officer | TP | Tâches variées | Contract fixe | ID 1108584
    Brussels€4000-€5500, 32 jours de congé, bonus, heures flex