Sales & Administration

Brussel| Sales & Administration | internationaal bedrijf| automobiel sector |aantrekkelijk salarispakket | NL-

Over de organisatie

De organisatie is een internationale speler in de automobiel sector. Je zal deel uit maken van een dynamisch team binnen een boeiend werkkader met veel ruimte voor initiatief en groei. Het bedrijf is gelegen in Brussel en is perfect bereikbaar met het openbaar vervoer en de auto.

Jouw nieuwe functie

  • Aanspreekpunt voor middel- en grote ondernemingen met interesse in een samenwerking met het bedrijf.
  • Je zal nauw samenwerken met de salescollega’s om nieuwe businessopportuniteiten in te schatten.
  • Hiernaast ben je ook verantwoordelijk voor tal van administratieve taken zoal het maken en opvolgen van offertes, contracten opmaken en opvolgen etc.
  • Het voorbereiden van tenders voor meer strategische dossiers.
  • Hiernaast zal je ook actief zijn in de klantfase en zorg je er samen met de collega’s voor dat de implementatie van de nieuwe klant vlekkeloos verloopt.
  • Je zal fungeren als rechtstreekse contact persoon van de klant en je zal instaan als levenslange adviseur.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma , in economie, marketing of communicatie.
  • Indien je enige ervaring of affiniteit hebt met de automobielsector is dit zeker een troef.
  • Je bent een commerciële duizendpoot en kan overtuigend spreken en aandachtig luisteren.
  • Je kan de behoeftes van de klant in kaart brengen en je werkt steeds analytisch en oplossingsgericht.
  • Je bent Nederlandstalig en Franstalig. Hiernaast is een goede kennis van het Engels ook vereist.
  • ICT-skills en een gangbare ervaring van het MS office pakket is een vereiste.
  • Je werkt georganiseerd en je bent een gepassioneerde teamplayer.

De arbeidsvoorwaarden

Voor deze uitdagende functie biedt onze klant jou een aantrekkelijk salaris aan met een waaier aan extralegale voordelen zoals een pensioenspaarplan, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques en personal lease tegen een aantrekkelijke prijs.

Een goede work-life balance is iets wat deze organisatie hoog in het vaandel draagt. Ze bieden jou dan ook 12 adv-dagen, glijdende werkuren en de mogelijkheid tot homeworking na een bepaalde periode aan. Bij aankomst op het bedrijf ontvang je een coaching van een ervaren werknemer en hiernaast zijn er ook tal van doorgroeimogelijkheden.

De volgende stap

Ben je geprikkeld door het lezen van deze job omschrijving? Aarzel dan zeker niet of om te solliciteren via de onderstaande knop. Voor andere functies binnen office support kan je contact opnemen met Anais Notel van het kantoor in Brussel via 02 541 16 52

#1096470
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Automotive
Lieu
Haren (bereikbaar met OV of auto)
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
Vast contract met volledig pakket van extralegale voordelen
Réf. :
1096470

Contacter un consultant

Contactez Anais Notel, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruxelles
Hays Bruxelles, Avenue Louise 326

Téléphone: 02 541 16 52