Jouw nieuwe functie
Binnen de functie van Sales Support medewerker krijg je een gevarieerd takenpakket. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor de Belgische en Nederlandse markt. Als binnendienst medewerker ondersteun je de buitendienst bij de opmaak en opvolging van offertes. Eenmaal de order binnen is, ben je verantwoordelijk voor de administratieve follow-up ter ondersteuning van de lancering van nieuwe producten en zorg je ervoor dat alles correct wordt ingegeven in SAP. Doorheen het productieproces ben je het aanspreekpunt voor de klant en hou je de stock nauwlettend in de gaten. Verder ben je ook verantwoordelijk voor de dienst na verkoop.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
Bachelor met relevante werkervaring administratie/commercieel
Goede kennis van het Nederlands en het Engels, het Frans is een mooie plus.
Je kan vlot overweg met MS Office
Ervaring met een ERP- pakket.
Sociaal, nauwkeurig en planmatig
Wat krijg je hiervoor terug?
Uitdagende, allround functie
Intern coaching en mentorprogramma
Aantrekkelijk salaris
Maaltijdcheques
Eco- cheques
Hospitalisatieverzekering
Groepsverzekering
Glijdende uren
Flexibel uurrooster
Over de organisatie
Deze organisatie is één van de toonaangevende Europese fabrikanten en leveranciers van de huishoudelijke en professionele schoonmaakmarkt. De organisatie streeft ernaar de klanten een overtuigend totaalaanbod aan te bieden, waarbij prijs, service en kwaliteit met elkaar in evenwicht zijn.
Solliciteer direct op deze vacature Heb je interesse in een uitdagende job als sales coördinator? Verstuur je CV online of contacteer Freya Vermeulen van Hays Office Professionals op het nummer 050 47 20 46. Is dit niet helemaal wat je zoekt? Neem dan snel een kijkje op onze website hays.com of voeg mij toe op LinkedIn zodat jouw interesses besproken kunnen worden.
Téléphone: 050472046
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217