Sales & Office assistant

Diegem – Sales & Office Assistant – Frans en Engels – Medische sector – 12 adv-dagen

Over de organisatie

Onze klant is een internationaal bedrijf met een kleine vestiging Diegem en actief in de medische sector. Je komt terecht in een moderne werkomgeving en klein team van 2 personen waarbij je 40 uren per week werkt. Hierdoor bouw je jaarlijks 12 adv-dagen op. De werkuren zijn flexibel waardoor je kan starten tussen 7u-9u en stoppen mogelijk is vanaf 16u.

Jouw nieuwe functie

Als Sales & Office Assistant biedt je administratieve ondersteuning aan de sales en combineer je dit met office management en finance gerelateerde taken.

Je beheert de klantenfiches in de database waarbij je prijsinformatie up-to-date houdt, zorgt voor de facturatie en opvolging van de betalingen en aanspreekpunt vormt voor de klanten bij vragen en problemen. Daarnaast verwerk je de klantenbestellingen en zorgt dat administratief alles in orde geraakt. Je hebt contact met transporteurs ivm de leveringen en informeert de klanten hierover. Bovendien ondersteun je logistiek ook met voorraadbeheer en zorg je dat alle zendingen vanuit België geboekt en gefactureerd worden. Je beheert de voorraad volgens FIFO-principes.

Tenslotte ben je ook verantwoordelijk voor het office management (kantoormateriaal bestellingen, beheer van de leverancierscontracten, contact met gebouwbeheerder, …) en finance gerelateerde taken (betaling van leveranciersfacturen, contact met externe boekhouder, …)


Jouw profiel

Voor deze job als Sales & Office Assistant is Hays op zoek naar kandidaten die:
  • vlot communiceren in het Frans en Engels.
  • over een eerste administratieve werkervaring beschikken waarbij je in aanraking kwam met orderverwerking, facturatie, voorraadbeheer, …
  • communicatief en administratief sterk zijn waardoor je alles nauwkeurig opvolgt en jezelf goed kan organiseren.
  • collegiaal zijn en goed kunnen samenwerken met de andere collega’s.

De arbeidsvoorwaarden

Vanaf de start ontvang je voor deze job als Sales & Office Assistant
  • Een aantrekkelijke verloning volgens ervaring
  • maaltijdcheques van 8 euro per dag
  • groepsverzekering
  • hospitalisatieverzekering

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job als Sales & Office Assistant voor een bedrijf uit Diegem actief binnen de medische sector. Solliciteer dan via onderstaande knop en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op. Voor andere jobs binnen office support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Healthcare & Medical
Lieu
Diegem
Spécialité
Office Administration
Salaire
2500-3900 euro bruto
Réf. :
1110597

Contacter un consultant

Contactez Stijn Alens, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 027098438

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Sales & Office assistant

  • Tijdelijke back office medewerker

    Asse | Back Office | Chemie | familiebedrijf | Vervanging van 4 maanden | 1110352
    Zellik€2800-€3500 bruto/maand + extralegale voordelen
  • Administratief Assistant

    Diegem | Administratief Assistant | juridische sector | NL-ENG | snelle opstart via interim |
    Diegem2200-2600 euro bruto
  • Project Manager Assistant

    Louvain-la-Neuve | Project Manager Assistant | FR + NL + EN | Intérim en vue de CDI | 1105508
    Louvain-la-Neuve2500€ - 3500€ brut + avantages
  • Sales Assistant FR

    Sales | Opvolging | Aanspreekpunt | Offertes | Ondersteuning | 1105855
    Wingene€ 2400 - € 3000 bruto/maand + extralegale voordelen
  • Commercial Assistant

    Brussel | Vast contract | Commercieel Assistant | 35u/Week | 29 verlof dagen | Bachelor + ervaring | FR/NL
    Brussels3500 - 4500 euro bruto + Extralegale voordelen