Sales Support Projecten

Interieur | Klantenbegeleider | Aanspreekpunt | Administratie | Communicatie | 1109493
Over de organisatie
Sinds de oprichting is het bedrijf uitgegroeid tot een internationale speler, met een sterke focus op design en productie. Ondanks de wereldwijde aanwezigheid blijft het trouw aan zijn Belgische oorsprong en familiale karakter. Samen met klanten en partners wordt ingezet op creativiteit, kwaliteit en duurzaamheid in elke stap van het proces.

Jouw nieuwe functie
In deze rol werk je intensief samen met diverse interne teams met als doel jouw keyaccounts een optimale dienstverlening te bieden. Je zorgt ervoor dat klanten de best mogelijke service ervaren. Tijdens de wekelijkse overlegmomenten fungeer je als bewaker van de voortgang en deadlines, waarbij je erop toeziet dat projecten binnen de afgesproken termijnen blijven. Je bouwt en onderhoudt sterke klantrelaties door helder, professioneel en transparant te communiceren, wat bijdraagt aan een duurzame samenwerking en wederzijds vertrouwen. Je bent verantwoordelijk voor het zorgvuldig uitvoeren van administratieve processen in SAP en hanteert daarbij een hoge mate van precisie. Tegelijkertijd ben je steeds alert op kansen om processen te verbeteren en neem je initiatief om efficiëntie te verhogen waar mogelijk. Je werkt nauwkeurig en doelgericht, en je zoekt actief naar optimalisaties die de werking van de organisatie ten goede komen. Daarbij sta je er niet alleen voor: je kan rekenen op ondersteuning en coaching van jouw collega’s, wat zorgt voor een hechte samenwerking en een gedeelde focus op kwaliteit en klanttevredenheid.

Wat heb je nodig om succesvol te zijn?
  • Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
  • Eerste ervaring binnen een gelijkaardige rol
  • Interesse of affiniteit met de interieursector
  • Zeer goede kennis NL – ENG
  • Grondige kennis MS-Office (Word, PowerPoint, Excel)
  • Kunnen werken met ERP is een pluspunt
  • Communicatief, ondernemend, klantgericht

Wat krijg je hiervoor terug?
  • Mooie verloning tussen €2500 bruto en €4000 bruto
  • Netto vergoeding €150
  • Maaltijdcheques van €8
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • 12 adv-dagen
  • Contract van onbepaalde duur

Solliciteer nu online voor deze functie!
Ben je op zoek naar een functie als sales support projecten? Verstuur dan snel je CV online of contacteer Paula Konrade van Hays Office Support op het nummer 050/47 20 41. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.

#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Manufacturing & Production
Lieu
Wevelgem
Spécialité
Office Administration
Salaire
Bruto € 2500 - € 4000 + 12 adv-dagen en extralegale voordelen
Réf. :
1109493

Contacter un consultant

Contactez Paula Konrade, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruges
Hays Bruges, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: +32470885776

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Sales Support Projecten

  • Internal Sales

    Internal sales | Prospectie | Klantenportefeuille | Chemie | Internationaal | NED/FR | 1107895
    Regio WaregemBruto 3000-5000, MC, GV, HV, Pensieonsplan
  • Backoffice medewerker spare parts NL/FR

    Kontich | Offertes spare parts + orderverwerking a-z | Internationaal technisch bedrijf | 12 ADV-dagen | FT
    Kontich2500 - 3500 + voordelen
  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Sales Support Medewerker Schoonmaak

    Haven van Antwerpen | Sales Support Medewerker | 6 adv-dagen | Schoonmaaksector | 1109381
    Antwerpen€ 2500 - € 3500 bruto/maand + extralegale voordelen
  • Financial Controller

    Controlling | NL EN | 3+ years' experience | Energy sector | International company | 1109379
    Flemish Brabant€4,000 – €5,500 gross/month + fringe benefits