Over de organisatie
Onze klant is één van de vooraanstaande automotive bedrijven in de Benelux. Zij hebben inmiddels ruim 7000 medewerkers. Dit neemt echter niet weg dat er binnen het bedrijf een warme werksfeer heerst. Ook wordt passie voor het vak en ondernemerschap ten zeerste gewaardeerd.
Jouw nieuwe functie
Je start je dag met een professioneel en warm onthaal van onze klanten. Je begroet hen op een enthousiaste en spontane manier en zorgt ervoor dat ze zich meteen welkom voelen. Bij binnenkomende oproepen over onderhoud of herstellingen luister je aandachtig naar de klant, stel je gerichte vragen en bepaal je de omvang van het vereiste werk.
Tijdens het onderhoud of de herstelling hou je de klant proactief op de hoogte van de voortgang en eventuele bijkomende werken. Je stelt een efficiënte planning op, waarbij je rekening houdt met de verwachtingen van de klant, de capaciteit van de werkplaats en de beschikbaarheid van onderdelen.
Daarnaast verzorg je de bijhorende administratie nauwkeurig. Je stelt facturen op en bespreekt deze op een duidelijke en professionele manier bij de teruggave van het voertuig. Je streeft elke dag opnieuw naar een optimale klantentevredenheid en bouwt een duurzame relatie op met de klant.
Jouw profiel
Als ideale kandidaat voor de rol van Service Advisor beschik je over een commerciële ingesteldheid en een sterke klantgerichtheid. Je weet hoe je een goede eerste indruk maakt en slaagt erin om snel vertrouwen op te bouwen bij klanten. Met jouw open en servicegerichte houding ben je een aanspreekpunt waarop klanten kunnen rekenen.
Je bent flexibel, stressbestendig en weet van aanpakken. Dankzij jouw vlotte communicatiestijl verloopt de samenwerking met klanten én collega’s op een natuurlijke en efficiënte manier. Je bent sociaal, behulpzaam en denkt steeds mee in functie van een optimale klantbeleving.
Ervaring in een soortgelijke functie of kennis van auto-onderdelen is een duidelijke troef. Daarnaast beschik je over een sterke affiniteit met de automotivesector en ben je gemotiveerd om je hierin verder te ontwikkelen.
De arbeidsvoorwaarden
Bovenop de aangename werkomgeving en de goede bereikbaarheid van het bedrijf, wordt een aantrekkelijk loon geboden. Dit competitief loonpakket wordt uitgebreid met extralegale voordelen en de mogelijkheid om door te groeien op basis van persoonlijke inzet en ontwikkeling. Je wordt gecoacht tijdens je inwerkperiode zodat je thuisgevoel verzekerd is. Ten slotte kom je terecht in een team met toffe collega's waar inzet prioritair is.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze toffe vacature? Neem dan snel contact op met Mila Janackovic van Hays op 03/202.79.61 of solliciteer via de button.
#LI-DNI