Jouw nieuwe werkgever
Jouw nieuwe werkgever is een Europees gekende speler met een hart voor dieren. Je komt terecht in een warme omgeving waar werknemers dezelfde passie delen voor dieren en waar jouw viervoeter steeds welkom is. Je krijgt de kans om continu bij te leren door middel van e-learnings, klassikale en on-the job trainingen. Met de geplande opening van 10 nieuwe winkels het komende jaar biedt deze werkgever veel kansen voor mensen die hun carrière binnen retail willen ontwikkelen.
Jouw nieuwe functie
Na een super boeiende opleiding van zes weken ben jij als Store Manager verantwoordelijk voor het reilen en zeilen voor jouw eigen winkelpunt en team. Met jouw gevarieerd takenpakket is elke dag een nieuw avontuur. Jouw belangrijkste taken bestaan uit:
- Het rekruteren, leiden, trainen en evalueren van jouw team
- Het opvolgen van de winkelresultaten en deze bijsturen waar nodig (omzet, bijverkoop, etc.)
- Stockbeheer: bestellingen en bijbestellingen, het controleren van leveringen, etc.
- Het opmaken van uurroosters en dagplanningen
- Rapportage aan de District Manager
Wat heb je nodig om succesvol te zijn als Store Manager Pets?
- Eerste ervaring als leidinggevende binnen retail als Store Manager of Assistent Store Manager
- Bekend met kpi’s (productiviteit, stock, omzet, etc.), administratie en people management
- Bereid op zaterdag te werken
- Een hart voor dieren
Wat je in ruil mag verwachten
In ruil voor deze fantastische opportuniteit wordt jouw inzet beloond met:
- Een marktconform salaris
- Een bonussysteem
- Maaltijdcheques
- Hospitalisatieverzekering
- Extra verlofdagen
- Cafetariaplan
Ben jij de ambitieuze people manager die deze topwinkel naar een volgend niveau wil tillen? Solliciteer snel online.
Is deze job toch niet helemaal jouw ding, maar sta je wel open voor een nieuwe uitdaging binnen Retail? Wens je graag bijkomende informatie? Neem dan zeker contact op met Julie Van hoe van Hays Retail via +32 (0)9 266 11 97. #1094367