Over de organisatie
Je komt terecht bij een toonaangevende speler in telecom en internetdiensten. Innovatie en klantgerichtheid staan centraal. Het is een dynamische omgeving waar technologie en service hand in hand gaan.
Jouw nieuwe functie
Als Backoffice Advisor Support help je collega’s met technische vragen die zij niet zelf kunnen oplossen.
Je ondersteunt collega’s telefonisch.
Je denkt mee over hoe processen beter kunnen.
Je test nieuwe functies en producten.
Je zorgt dat klanten hun producten snel en correct kunnen gebruiken.
Jouw profiel
Je spreekt Nederlands en Engels.
Je hebt een technische interesse en ervaring met klanten helpen.
Geen diploma nodig, maar je bent gemotiveerd en leergierig.
Je bent flexibel, stressbestendig en goed in communiceren.
Affiniteit met technologie is een plus.
De arbeidsvoorwaarden
Hybride werken: 2 dagen op kantoor in Mechelen, 3 dagen thuis.
Werkuren: maandag tot vrijdag, shiften tussen 08:00 en 21:00 (minimaal 4 weken op voorhand gepland).
Vast contract met aantrekkelijke voordelen.
Werken in een technologische, dynamische omgeving waar je steeds bijleert.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI