Jouw nieuwe functie
Als technical backoffice medewerker ben je intern het eerste aanspreekpunt voor collega’s van de eerstelijns klantendienst met allerhande technische vragen en productinformatie(internet-telefonie en televisie). Je helpt hen telefonisch verder door goed te luisteren en de best mogelijke oplossing te vinden. Je ziet commerciële opportuniteiten en schrikt er niet voor terug om daarop in te spelen. Tot slot sta je ook in voor het testen en proberen van de nieuwe features en producten.
Jouw profiel
Om in aanmerking te komen voor deze job al technical back office medewerker heb je goede communicatieve en commerciële vaardigheden. Je spreekt zeer vlot Nederlands, Engels en Frans. Je hebt een commerciële feeling, bent vlot in de omgang en zowel klant als oplossingsgericht. Bovendien handel je graag proactief en ben je een echte teamplayer. Je werkt met flexibele uren tussen 8u en 21u.
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt jou een voltijdse job met een aantrekkelijk salarispakket en de mogelijkheid tot wel 3 dagen telewerk. Je komt terecht in een collegiale werkomgeving in een team waarvan je veel kan bijleren en waar persoonlijke groei wordt aangemoedigd. Naast een hippe werkplek met toffe collega’s, ontvang je ook een competitieve verloning aangevuld met maaltijdcheques, personeelskorting en een hospitalisatieverzekering. Last but not least kan je rekenen op een meteen vast contract.
Over de organisatie
Onze klant is een grote speler op nationaal niveau. Ze zetten sterk in op innovatie en nieuwe technologie en hechten daarnaast veel belang aan een klantgerichte aanpak. Binnen het bedrijf is er een mooi aanbod van opleidingen en doorgroeimogelijkheden. Solliciteer direct op deze vacature Ben je geïnteresseerd in deze job als medewerker klantendienst bij één van onze beste klanten? Upload dan snel je cv online door te klikken op de solliciteerknop!
#LI-DNI