Technical Helpdesk Partner

Telecom I Technische dienst I Klantenservice I Communicatief I Nederlands/Engels I Mechelen

Over de organisatie

Telenet is dé referentie in telecom & entertainment in België.
We verbinden mensen met het beste internet, tv en mobiele diensten, en zetten volop in op innovatie. Als Technical Helpdesk Partner werk jij achter de schermen mee aan die missie: je ondersteunt onze interne teams zodat klanten altijd kunnen rekenen op een topservice.

Jouw nieuwe functie

Als Technical Helpdesk Partner werk jij achter de schermen mee aan die missie: je ondersteunt onze interne teams wanneer ze vastlopen met technische vragen of problemen.
Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen vlot blijft draaien – voor zowel Telenet als BASE.

Ben jij iemand die graag collega’s helpt en technische puzzels oplost?
Vind je het leuk om klanten snel verder te helpen en samen te werken met verschillende teams? Dan is deze job iets voor jou!

Wat ga je doen?

  • Je helpt jouw collega’s wanneer zij technische vragen niet kunnen oplossen. (Retailers, contactcenters, interne technici, etc.)
  • Je zorgt ervoor dat klanten hun producten zo snel mogelijk kunnen gebruiken door de juiste tools en processen in te zetten.
  • Je werkt nauw samen met andere backoffice teams.
  • Je neemt gesprekken over als dat nodig is en zorgt voor een vriendelijke, duidelijke communicatie.
  • Je leert snel de supportprocessen kennen en denkt mee over verbeteringen.
  • Je test nieuwe functies en producten en geeft feedback.
  • Kortom: jij bent de schakel die ervoor zorgt dat alles soepel loopt!

Jouw profiel

  • Je bent klantgericht, oplossingsgericht en communicatief sterk.
  • Je hebt ervaring met klantencontact. (Contactcenter, technische dienst, etc.)
  • Je spreekt vlot Nederlands en Engels, en kan een goed gesprek voeren in het Frans.
  • Je hebt kennis van MS Office en bent nauwkeurig.
  • Je hebt technische aanleg en affiniteit met telecom (internet, mobiel, tv).
  • Je bent flexibel en kan werken in een dynamische omgeving.

Praktisch:
Werkuren: shiften tussen 8u en 21u.
Late: 12.30 uur – 21 uur (gemiddeld 1 week op 7 weken)


De arbeidsvoorwaarden

  • Een stevig salarispakket met heel wat voordelen bovenop je basisbrutoloon van minstens € 2326,62 (het exacte bedrag is afhankelijk het aantal jaren werkervaring waarmee je bij ons komt aankloppen), krijg je maaltijdcheques, personeelskorting op Telenet-diensten, een hospitalisatieverzekering en een pensioenfonds.
  • Tot 3 dagen per week thuiswerk (na een maand inwerkperiode).
  • Een moderne werkplek met bedrijfsrestaurant, gym en zelfs een padelveld.
  • Een team van enthousiaste collega’s en een organisatie waar technologie centraal staat.

Solliciteer direct op deze vacature


Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Telecoms
Lieu
Mechelen
Spécialité
Technology
Salaire
€2.326 - €3.115
Réf. :
1110681

Contacter un consultant

Contactez Audrey Melis, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Ghent
Hays Ghent, Kortrijksesteenweg 1084

Téléphone: 032027976

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Technical Helpdesk Partner

  • Customer Support Advisor (Czech, Polish)

    Gent | Customer service support | Bachelor | English, Polish, and Czech | Communicative | 1105653
    GentCompetitive and according to experience
  • Customer Service Representative

    Rumst | Manufacturing | Logistics | International Environment | Fulltime | EN | 1110286
    Rumst€ 2.600 - € 4.000 gross/month + benefits
  • Local IT Support Engineer

    Brussels | Local IT Support Engineer | English, Dutch, French | Law firm | Onsite position | 1110161
    BrusselsFrom €2.500 to €3.600 gross/month + fringe benefits
  • IT Operations Coordinator

    Zaventem | IT Operations Coordinator | IT Manager | FR/NL/EN | Industrial maintenance | Company car | 1110454
    ZaventemUp to €5,600 gross/month + fringe benefits such as a company car
  • IT Medewerker

    Oostende I IT Medewerker I Focus op hardware I Aantrekkelijk verloningspakket I 1109936
    Oostende€3500 - €5000 bruto/maand + extralegale voordelen