Ben jij technisch aangelegd, klantgericht en op zoek naar een veelzijdige rol waarin je internationale klanten ondersteunt met slimme oplossingen voor energieprojecten? Dan is deze functie binnen een innovatief en groeiend industrieel bedrijf iets voor jou.
Jouw nieuwe werkgever
Je komt terecht bij een internationale speler die actief is in slimme oplossingen voor de energietransitie. Vanuit de site in regio Aalst werk je mee aan hoogtechnologische producten die wereldwijd ingezet worden in energieprojecten. Ondanks de globale schaal, heerst er lokaal een warme en collegiale sfeer. Je maakt deel uit van een ervaren team waar samenwerking, innovatie en persoonlijke groei centraal staan.
Jouw nieuwe functie
Als medewerker van de Technisch Commerciële binnendienst ben je het aanspreekpunt voor technische en commerciële vragen van klanten, voornamelijk uit Europa en buurlanden. Je werkt nauw samen met interne afdelingen zoals R&D, labo, sales en logistiek. Je takenpakket omvat:
Beantwoorden van technische vragen; voornamelijk over het type over kabels en connectoren
Opstellen en opvolgen van offertes van A tot Z
Beheer van aanvragen en bestellingen
Technische en administratieve ondersteuning van het verkoopteam
Meehelpen bij klantenbezoeken, opleidingen en salesactiviteiten
Werken met grote hoeveelheden data in Excel (formules, draaitabellen, filtering)
Je krijgt een grondige on-the-job opleiding om de producten en toepassingen te leren kennen.
Wat heb je nodig om succesvol te zijn als Medewerker Technisch Commerciële Binnendienst?
Je beschikt over een technische achtergrond of hebt al ervaring opgedaan in een technische context
Je hebt een goede kennis van Excel, en idealiter al ervaring met formules en data-analyse
Je spreekt vloeiend Nederlands en Engels, Frans is een plus
Je bent een assertieve teamspeler die vlot communiceert en prioriteiten kan stellen
Je bent klantgericht, stressbestendig en leergierig
Je hebt interesse in een lange termijn carrière binnen een technische omgeving
Wat mag je in ruil verwachten?
Aantrekkelijk salaris afhankelijk van ervaring
Maaltijdcheques van €8 per dag
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
Sociaal abonnement of fietsvergoeding
Mogelijkheid tot fietsleasing na 9 maanden anciënniteit
20 verlofdagen + 11 ADV dagen (vrij in te plannen, collectieve sluiting tussen kerst en nieuwjaar)
Glijdende werkuren tussen 7u en 9u30 in een 37,83uren werkweek
Mogelijkheid tot thuiswerk na verloop van tijd
Doorgroeimogelijkheden
Werken in een dynamisch en groeiend bedrijf met internationale impact
Solliciteer nu!
Word jij de nieuwe medewerker Technisch Commerciële binnendienst voor deze klant? Na een eerste gesprek met Hays volgen één à twee gesprekken bij het bedrijf, eventueel aangevuld met een praktische test. Indien positief, ontvang je een loonvoorstel op maat van jouw ervaring.
Nog vragen of graag meer info? Contacteer Eva De Brabant via 09 210 52 76 van Hays Office.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrièremogelijkheden.
#LI-DNI