Over de organisatie
Telenet is een toonaangevende aanbieder van telecom- en entertainmentdiensten in België.
Met een sterke focus op innovatie, klantgerichtheid en digitale vooruitgang, biedt Telenet oplossingen op het gebied van internet, televisie, telefonie en mobiele communicatie.
Jouw nieuwe functie
Je bent de go-to persoon wanneer je collega's van de 1st line klantendiensten geen antwoord vinden op technische vragen.
Je missie is klanten hun producten zo snel mogelijk in dienst krijgen. Dit doe je door alle beschikbare tools en processen te gebruiken. Je staat in nauw contact met andere backoffice teams en streeft naar een efficiënte en optimale dienstverlening.
Je ondersteunt de afdelingen die met klanten in contact staan.
Je bent ook de backbone voor onze contact centers, retailers en technici. Voor zowel Telenet als BASE.
De support processen heb je snel in de vingers en je ondersteunt er je collega’s in.
Het testen en proberen van nieuwe features en producten klinkt je als muziek in de oren. Dat je er nauw bij betrokken bent, is dan ook evident.
Het is een functie die best wel wat vraagt van je kennis en kunde, maar waarbij je dagelijks nieuwe dingen bijleert en verbeteringen ontdekt.
Dit alles om de klanten optimaal van dienst te zijn.
Hoe je het aanpakt ?
Je houdt correct en consequent je klanten op de hoogte over het verloop van hun vraag of probleem.
Je ondersteunt telefonisch je collega’s in de eerste lijn zodat zij Telenet en BASE problemen tijdens hun contact zo efficiënt mogelijk kunnen oplossen.
Je neemt het gesprek in handen als dat nodig is.
Je ervaring in het zoeken naar en vinden van oplossingen voor terugkerende problemen, laat je toe voorstellen te doen om processen, producten of systemen te verbeteren.
Jouw profiel
Heeft een klant- en oplossingsgerichte mindset,
Heeft contact center ervaring. Liefst op een technische dienst,
Heeft een grondige kennis van MS Office.
Is punctueel en communicatief in het Nederlands en het Engels, kennis van het Frans is een vereiste . Dat betekent dat je een vlot gesprek kan houden met een Franstalige klant of collega.
Heeft affiniteit met en technische kennis van telecomproducten (mobiel, DTV, internet …)
Is flexibel en bloeit open in een snel veranderende omgeving én werkt in shiften (tussen 8u en 21u) .
De arbeidsvoorwaarden
Een stevig salarispakket met heel wat voordelen, bovenop je basisbrutoloon krijg je maaltijdcheques, personeelskorting op Telenet-diensten, een hospitalisatieverzekering en een pensioenfonds.
Een plekje in een organisatie waar technologie de core is,
Je leert Telenet & BASE al doende kennen en hebt contact met de ganse support organisatie,
Een bende toffe en gedreven collega’s,
Een aangenaam kantoor, lekker bedrijfsrestaurant, gym en padelveld,
Tot 3 dagen per week thuiswerk.
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
#LI-DNI