Over de organisatie
Voor een van onze klanten, een groeiend bedrijf dat deel uitmaakt van een internationale groep regio Berchem, zoekt Hays Antwerpen Office Professionals een nieuwe back-office medewerker om het kleine team te vervoegen! Hun expertise is zowel in het ontwerpen, het produceren als het verkopen van industriële materialen. We zoeken iemand die zo snel mogelijk beschikbaar is voor opstart.
Jouw nieuwe functie
Als back-office medewerker ondersteun je de general manager op verschillende vlakken. Als eerste aanspreekpunt behartig je de inkomende telefonie, mails en post met vragen van klanten. Je zorgt voor de nodige opvolging van het begin bij het opstellen en versturen van de offertes, het registreren van bestellingen in het ERP-systeem. Bij bestellingen, sta je ook in contact met de fabrieken in Frankrijk en stuur je alle nodige documentatie door. Daarnaast volg je alle offertes en openstaande facturen op door telefonisch contact met de klanten. Als laatste sta je ook in voor de dienst na verkoop, hier ben je een coördinator tussen de klant en de fabrieken in Frankrijk en ondersteun je hen voornamelijk administratief.
Jouw profiel
De ideale kandidaat heeft een eerste relevante ervaring op zak als administratieve duizendpoot. Om alle lopende zaken op te volgen, zoekt onze klant iemand gestructureerd. Omdat het nog geen groot team is, is het belangrijk dat je zelfstandig te werk kan gaan. Daarnaast is Hays Antwerpen voor deze back-office functie op zoek naar iemand die vloeiend Nederlands spreekt en ook een vlotte kennis heeft van het Frans om zo het contact met de Franstalige fabrieken vlot te laten verlopen en hen zowel telefonisch als via mail te woord te staan. Aangezien het bedrijf is overgenomen door een Britse groep is het begrijpen van het Engels noodzakelijk. Verder is het belangrijk dat je goed overweg kan met verschillende IT-toepassingen zoals een basis Excel en een bedrijfseigen ERP-programma waar je na een paar dagen opleiding vlot mee kan werken. Onze klant zoekt iemand klantgericht die kan meedenken en oplossingsgericht is. Aangezien je de general manager ondersteunt, volg je de lopende zaken zelfstandig op. Tot slot ben je stressbestendig en proactief om zo snel te kunnen schakelen tussen diverse taken en werk te zien waar nodig.
De arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt je een gevarieerde functie in een klein aangenaam team in binnen een internationale groep met ambities om te groeien. Je ontvangt een mooi marktconform brutosalaris aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en ecocheques. Je werkt volgens mooie kantooruren van half 9 tot 17u. Na de inwerkperiode is het ook mogelijk om 1 dag thuis te werken.
Solliciteer direct op deze vacature
Ben je enthousiast en zie je jezelf als de geschikte kandidaat voor deze job als back office medewerker in Berchem? Wacht niet langer, maar solliciteer online of neem contact op met Eline Van Gysel van Hays Antwerpen!
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden
Téléphone: 032012857