Tijdelijk Administratief Bediende – Voltijds of 4/5de – Antwerpen Rechteroever

Regio Antwerpen / Administratief bediende / NL&FR / FT of 4/5de / Woon-werkvergoeding
Jouw nieuwe werkgever
Voor een tijdelijke opdracht in de regio Antwerpen Rechteroever zijn we op zoek naar een Administratief Medewerker met een scherp oog voor detail en een passie voor cijfers. Je komt terecht bij een internationale speler actief in de logistieke sector, met een sterke aanwezigheid in de Antwerpse haven. Het bedrijf staat bekend om zijn open cultuur, korte communicatielijnen en een no-nonsense mentaliteit. Binnen deze dynamische omgeving krijg je de kans om samen te werken met gepassioneerde collega’s en bij te dragen aan een vlotte operationele werking. Het bedrijf heeft in Antwerpen vier verschillende locaties, wat zorgt voor een brede operationele spreiding en een gevarieerde werkomgeving.

Jouw nieuwe functie
Als administratief medewerker speel je een belangrijke rol in de correcte en efficiënte afhandeling van de aankoopadministratie. Je verwerkt inkomende bestelbonnen en controleert deze nauwkeurig. Bij afwijkingen of onduidelijkheden signaleer je deze tijdig en zorg je voor een correcte opvolging. Daarnaast ondersteun je collega’s en interne diensten bij vragen rond bestelbonnen en facturatie. Tot slot zorg je ervoor dat alle administratieve gegevens up-to-date blijven in het systeem.

Jouw profiel
We zoeken iemand met een eerste ervaring in een administratieve functie, die affiniteit heeft met cijfers en graag nauwkeurig en gestructureerd werkt. Je hebt een goede kennis van MS Office en weet je zowel mondeling als schriftelijk vlot uit te drukken in het Nederlands en Engels. Daarnaast beschik je over een eigen wagen, zodat je je vlot kan verplaatsen naar en op de locaties op de rechteroever van Antwerpen.

Arbeidsvoorwaarden
Je komt terecht in een dynamische werkomgeving waar je vanaf dag één omringd wordt door gepassioneerde collega’s die hun kennis en ervaring graag met je delen. Dankzij het brede takenpakket en het tempo van de organisatie blijf je uitgedaagd en leer je voortdurend bij. Je krijgt een tijdelijk contract van bepaalde duur, met de mogelijkheid om voltijds of 4/5de te werken. Daarbovenop ontvang je een competitief loon, aangevuld met extralegale voordelen die erkenning geven aan je opgebouwde kennis en ervaring. Daarnaast geniet je van een woon-werkvergoeding en maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag

Voel jij je aangesproken door deze tijdelijke uitdaging in een dynamische werkomgeving op de Antwerpse rechteroever? Stuur dan vandaag nog je cv door en ontdek hoe jij kan bijdragen aan een vlotte administratieve werking binnen een internationale speler in de logistieke sector.

Interesse? Neem contact op met Hanna Hens via hanna.hens@hays.com of bel 03 202 79 89. We kijken ernaar uit om van je te horen!


Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Other
Lieu
Antwerpen
Spécialité
Office Administration
Salaire
Marktconform + extralegale voordelen
Réf. :
1110044

Contacter un consultant

Contactez Hanna Hens, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp
Hays Antwerp, Noordersingel 23 C4

Téléphone: 032027989

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Tijdelijk Administratief Bediende – Voltijds of 4/5de – Antwerpen Rechteroever

  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Administratief Servicecoördinator (NL/FR)

    Facturatie I Planning I Admin I ERP I Nederlands I Frans I Antwerpen
    AartselaarLoon volgens barema
  • Tijdelijk Administratief Medewerker

    Brugge | Klantencontact | Administratie | Offertes | Support | Opvolging | 1109965
    Brugge€ 2500 - € 3000 bruto/maand + extralegale voordelen en 6 adv-dagen
  • Tijdelijk Administratief Medewerker

    Regio Brugge | Tijdelijk t.e.m. december | Administratie | ERP | Ondersteuning | NL/EN | 1108118
    Regio Brugge€ 2.500 - € 3.500 bruto/maand + extralegale voordelen
  • Project Manager Assistant

    Louvain-la-Neuve | Project Manager Assistant | FR + NL + EN | Intérim en vue de CDI | 1105508
    Louvain-la-Neuve2500€ - 3500€ brut + avantages