Tijdelijk Administratief medewerker | Regio Antwerpen (2030) | Vlotte kennis Nederlands en Engels |
Jouw nieuwe functie
In deze rol zorg je ervoor dat alles omtrent administratie en communicatie vlot verloopt. Ben je ambitieus en wil je graag ervaring opdoen, dan kunnen hier zeker nog extra taken aan toegevoegd worden.
Jouw profiel
Voor deze tijdelijke functie is HAYS Antwerpen samen met de klant op zoek een kandidaat met een diploma binnen een administratieve richting of heb je reeds een relevante werkervaring op zak. Je kan je plan trekken in een snel bewegende omgeving en kan snel schakelen wanneer nodig en daarbij ook de nodige prioriteiten leggen. Indien zich er een probleem voordoet, bedenk jij proactief een oplossing. Hiernaast ben je als administratieve kracht snel weg met computersystemen en spreek je vloeiend Nederlands en beschik je over een mooie basis Engels.
Jouw nieuwe werkgever
Een wereldleider op het gebied van inspectie, controle, analyse en certificering.
Arbeidsvoorwaarden
Onze klant biedt een uitdagende, tijdelijke functie binnen een groot internationaal en groeiend bedrijf waar je jezelf verder kan ontplooien in deze rol. Je krijgt een tijdelijk contract tot aan de zomer met kans op verlenging. Naast een marktconform salaris kan je rekenen op maaltijdcheques van €8 per gewerkte dag aangevuld met een woon-werk verkeer vergoeding.
Wat moet je nu doen?
Interesse in deze interessante, tijdelijke job bij een groeiend, stabiel en internationaal bedrijf? Reageer dan snel via de button of door contact op te nemen met Arzia Zekir op het nummer 03/202.79.70 #1095125
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.
Résumé
Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Other
Lieu
Antwerpen
Spécialité
Office Administration
Salaire
aantrekkelijk salarispakket aangevuld met extralegale voordelen
Réf. :
1095125
Contacter un consultant
Contactez Arzia Zekir, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp