Tijdelijk Administratief Medewerker

Brugge | Klantencontact | Administratie | Offertes | Support | Opvolging | 1109965
Over de organisatie
Onze klant is een organisatie actief binnen de sociale dienstverlening en ondersteuning. Ze zetten zich in voor het begeleiden van mensen met aandacht voor inclusie, zelfstandigheid en maatschappelijke betrokkenheid. De werking is gebaseerd op een mensgerichte aanpak, waarbij samenwerking, deskundigheid en respect centraal staan. Binnen de organisatie heerst een warme en geëngageerde sfeer, waar medewerkers bijdragen aan een positieve impact op het dagelijks leven van anderen.

Jouw nieuwe functie
Als tijdelijk administratief medewerker sta je in voor het professioneel onderhouden van klantencontacten, zowel telefonisch als via mail. Je volgt leads op, stelt offertes op en zorgt voor een correcte opvolging ervan. Daarnaast verwerk je gegevens in het CRM-systeem en stel je verkooporders, orderbevestigingen en zendnota’s op. Je ondersteunt de planning door voorraadlijsten op te maken en tekorten te communiceren. Tot slot bereid je productieorders en controledocumenten voor, en zorg je voor het aanmaken van artikelen.

Wat verwachten we van jou?
  • Bachelor of gelijkwaardig door ervaring
  • Zeer goede talenkennis Nederlands en Engels, basis Frans
  • Ervaring met ERP
  • Communicatief en klantgericht ingesteld
  • Administratief sterk en nauwkeurig
  • Het tijdelijke aspect (tot en met december) schrikt je niet af.

Wat krijg je hiervoor terug?
  • Aantrekkelijke verloning tussen € 2500 en €3000 bruto/maand
  • Maaltijdcheques €4,8
  • Fietsvergoeding
  • Glijdende werkuren
  • 6 adv-dagen bovenop de 20 wettelijke verlofdagen

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of contacteer Paula Konrade van Hays Office Professionals op het nummer 050/47 20 41

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Manufacturing & Production
Lieu
Brugge
Spécialité
Office Administration
Salaire
€ 2500 - € 3000 bruto/maand + extralegale voordelen en 6 adv-dagen
Réf. :
1109965

Contacter un consultant

Contactez Paula Konrade, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Bruges
Hays Bruges, Dampoortstraat 265 b4

Téléphone: +32470885776

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Tijdelijk Administratief Medewerker

  • Tijdelijk Administratief Medewerker

    Regio Brugge | Tijdelijk t.e.m. december | Administratie | ERP | Ondersteuning | NL/EN | 1108118
    Regio Brugge€ 2.500 - € 3.500 bruto/maand + extralegale voordelen
  • Administratief medewerker NL-FR (asap tot dec 2025)

    Kontich | Administratieve duizendpoot (admin, facturatie, planning) | Internationaal technisch bedrijf | FT
    Kontich€2500 - €3500 bruto/maand + voordelen
  • Administratief Servicecoördinator (NL/FR)

    Facturatie I Planning I Admin I ERP I Nederlands I Frans I Antwerpen
    AartselaarLoon volgens barema
  • Support Administratif

    Genval | Support Administratif(ve) | NL FR | intérim en vue de CDI | Temps partiel | 1107961
    Rixensart2500 € - 3200 € brut/mois + chèques-repas
  • Project Manager Assistant

    Louvain-la-Neuve | Project Manager Assistant | FR + NL + EN | Intérim en vue de CDI | 1105508
    Louvain-la-Neuve2500€ - 3500€ brut + avantages