Tijdelijke back office medewerker

Asse | Back Office | Chemie | familiebedrijf | Vervanging van 4 maanden | 1110352

Over de organisatie

Onze klant is een toonaangevend familiebedrijf gevestigd in de regio van Zellik, gespecialiseerd in chemische productie. Het bedrijf biedt een dynamische en ondersteunende werkomgeving met een hecht team van collega’s waar veel vertrouwen en respect heerst. Er zijn parkeermogelijkheden en het kantoor is tevens goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Jouw nieuwe functie

Als Back office medewerker ben je een cruciale schakel in het verkoopproces van A-Z. Je bent verantwoordelijk voor de verwerking van bestellingen, het onderhouden van klantgegevens en het bieden van uitstekende klantenservice tot aan de levering. Je zorgt ervoor dat alle administratieve en operationele aspecten van de verkoop soepel verlopen, wat direct bijdraagt aan het succes van het bedrijf.

Jouw profiel

Voor deze functie zoeken we een kandidaat met een sterke administratieve achtergrond en ervaring in een vergelijkbare rol (customer service A-Z, back-office, sales support,). Je hebt een goede kennis van Nederlands en Frans, en je kunt je redden in het Engels. Je bent nauwkeurig, georganiseerd en hebt een proactieve houding. Bovendien sta je open voor een project van 4-5 maanden in kader van een tijdelijke vervanging (januari 2026 tot mei 2026).

De arbeidsvoorwaarden

Je ontvangt een tijdelijk contract voor een periode van 4 à 5 maanden. Onze klant biedt een competitief salarispakket in lijn met je ervaring, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques en een woon-werk vergoeding. Daarnaast zijn er mogelijkheden voor deelname aan trainingen en workshops.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze tijdelijke job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Chemistry
Lieu
Zellik
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
€2800-€3500 bruto/maand + extralegale voordelen
Réf. :
1110352

Contacter un consultant

Contactez Lisa Mees, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 02 533 21 66

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Tijdelijke back office medewerker

  • Administratief Medewerker Remarketing - Tijdelijk

    Aartselaar | Antwerpen | Automotive | Tijdelijk | Administratie | Remarketing | NL + FR
    AartselaarMarktconform brutosalaris + extralegale voordelen
  • Administratief medewerker

    Administratie | Vast | Klantencontact | Milieu | Groeiend bedrijf | 1110095
    WevelgemMooie verloning (€ 2600 - € 3000)
  • Medewerker onthaal en dagelijks bankieren

    Merelbeke | Onthaalbediende bank | Enige bankervaring | Administratief | Commercieel | Klantgericht | 1108781
    MerelbekeMooie verloning + uitgebreid pakket extralegale voordelen
  • Front Office Medewerker

    Onthaal | Showroom | Klantencontact | Internationaal | Luxeproducten | NL/FR/ENG | 1108654
    WaregemAantrekkelijke verloning (tussen €2800 en €3500 bruto)
  • Financieel Administratief Medewerker

    Strombeek-Bever | Financieel Administratief Medewerker| NL + FR + EN | 12 ADV dagen
    Strombeek-BeverAantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen