Over de organisatie
Je komt terecht bij een internationaal bedrijf uit Machelen actief in de automotive sector. Je komt terecht in een klein team van 7 personen met een goede werksfeer en stabiliteit. Je werkt in een 39-urenweek waarbij je start om 8.30 uur en eindigt tussen 17.30 uur en 18uur. Naast de 20 wettelijke verlofdagen heb je recht op daarbovenop nog eens 6 adv-dagen.
Jouw nieuwe functie
Als Customer Service kom je terecht in de afdeling die kortetermijnverhuur doen van wagens (aanloopwagens, vervangwagens of tijdelijke wagens. Je hebt veel klantencontacten via telefoon en e-mail en behandelt alle binnenkomende reservaties die je verwerkt in het systeem
Je hebt telefonische contacten met bestuurders om de autowissels in te plannen en bent verantwoordelijk voor het fleet proces nadien. Je laat de wagens inspecteren op schades en beslist of er herstellingen moeten plaatsvinden. Hiervoor heb je dan contacten met garages en volg je de herstelling op van a-z. Ten slotte verwerk je alles administratief zodat de dossiers afgesloten kunnen worden.
Jouw profiel
Voor deze job als Customer Service Medewerker zoekt Hays iemand die
De arbeidsvoorwaarden
Het bedrijf uit Machelen biedt je naast een tijdelijk contract van ongeveer 6 maanden ook een aantrekkelijk salarispakket:
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze tijdelijke job als Customer Service medewerker voor een leuk bedrijf uit Machelen actief in de automotive sector? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen office support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Zaventem.
#1096918Téléphone: 027098438