Onze klant is specialist op het gebied van technische componenten en levert producten en dienstverlening op maat van de klanten binnen verschillende sectoren.
* Administratieve ondersteuning voor de internal sales
* Tijdelijk 4 maanden vanaf april (met mogelijkheid tot verlening)
* Regio haven van Antwerpen
Je staat ook in voor de uitwerking en opvolging van offertes. Je biedt een optimale administratieve ondersteuning in aan het volledige internal sales team en staat hen bij waar nodig.
Samen met onze klant zijn we op zoek naar zowel een ervaren als een juniorprofiel. Technische affiniteit is essentieel om het productgamma goed te begrijpen en de klanten te ondersteunen. Je bent zeer nauwkeurig en kan je flexibel opstellen naar de duurtijd van de opdracht. Kennis van een ERP programma is een absolute must! Verlenging is zeker mogelijk! Tot slot heb je een uitstekende kennis van het Nederlands.
Naast een aantrekkelijke verloning biedt onze klant een uitgebreid pakket aan extralegale voordelen. Je zal deel uitmaken van een gezonde en innovatieve omgeving waarbinnen zelfontplooiing op zowel technisch en persoonlijk vlak vooropstaat. Onze klant is een sterk groeiende groep met een open werksfeer en een sterke teamgeest.
Ben jij op zoek naar een afwisselende en inspirerende baan in een team bij een innovatieve multinational met een informele sfeer? Upload snel jouw cv online of contacteer Hanna Hens van Hays Antwerpen op het nummer 03/202.79.89 voor meer informatie. #1093361
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.
Résumé
Type d'emploi
CDI
Secteur
Autre
Lieu
Antwerpen
Spécialité
Office Administration
Salaire
2000-3000
Réf. :
1093361
Contacter un consultant
Contactez Hanna Hens, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Antwerp