Tijdelijke Service Advisor

Klantenonthaal | Administratie | Facturatie | Offertes | Planning | Positief | Klantgericht
Over de organisatie

Onze klant is een vooraanstaand automotive-bedrijf in de Benelux. Er zijn inmiddels ruim 7000 medewerkers aan de slag, wat niet wegneemt dat er binnen het bedrijf een warme werksfeer heerst. Passie voor het vak alsook ondernemerschap worden ten zeerste gewaardeerd!


Jouw nieuwe functie

Eerst en vooral sta je in voor het warm onthalen van de klanten die binnenkomen in de garage en toonzaal, zowel met als zonder afspraak. Je polst naar de behoeften van de klant, luistert aandachtig en communiceert daarna de noden naar de juiste persoon. In het geval van een herstelling of onderhoud ga je zelf de planning nakijken om te zien wanneer deze kan plaatsvinden. Je bent ook verantwoordelijk voor de administratie die hier bij komt kijken. Je maakt offertes op en geeft uitleg waar nodig en maakt ook de facturen op.

Indien nodig bel je de klanten op met extra vragen of opmerkingen. Bovendien ga je steeds proactief te werk.


Jouw profiel

Aangezien het gaat om een tijdelijke functie van een drietal maanden, zoeken we iemand die reeds een eerste ervaring heeft in deze job.

Je bent enthousiast, gedreven en kan je werk goed organiseren.

Klantvriendelijkheid is een must in deze rol. Het is belangrijk dat je vlot communiceert en van aanpakken weet.

Kennis van auto-onderdelen door eerdere ervaring is een zeer grote plus.

De arbeidsvoorwaarden

Je kan rekenen op een competitief salaris met enkele bijkomende voordelen.

De job is gevarieerd en staat toe verder te groeien in deze richting.

Indien er mogelijkheden zijn in dezelfde regio en na positieve evaluaties kan er zeker gekeken worden om verder tewerkgesteld te worden.

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job? Solliciteer dan snel online en stuur ons je cv, of bel ons op voor meer informatie.

Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Automotive
Lieu
Mechelen
Spécialité
Office Administration
Salaire
Competitief
Réf. :
1109318

Contacter un consultant

Contactez Guillaume Van Huffel, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Ghent
Hays Ghent, Kortrijksesteenweg 1084

Téléphone: 092105273

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à Tijdelijke Service Advisor

  • Sales Advisor

    Brussel | Sales Advisor | interim met optie vast | ervaring | commercieel inzicht | Frans & Nederlands
    Brussels2800 euro bruto + extralegale voordelen
  • Service Advisor

    Antwerpen | Service Advisor | NL FR EN | Automotive | Sterk groeiende kmo | ref. 1109083
    AntwerpenMarktconform salaris + extralegale voordelen
  • Customer Service Representative FR/NL

    Suarlée | Customer Service Representative | FR NL | 2500 € - 3200 € brut + avantages | 1109013
    Suarlée2500 € - 3200 € brut/mois + avantages extralégaux
  • Aftersales Manager Automotive

    Regio Sint-Truiden | Aftersales Manager | Customer Service | Automotive | 1109034
    Sint-TruidenMarktconform brutosalaris + extralegale voordelen
  • Front Office Call Agent FR/NL

    Jambes | Front Office Call Agent | FR/NL |intérim en vue de CDI | 2600€-4400€ brut + avantages | 1108670
    Jambes2600€-4400€ brut + avantages extralégaux