TWEETALIGE CUSTOMER SERVICE

Diegem | customer service | Nederlands – Frans | flexibele werkuren | snelle opstart

Over de organisatie

Onze klant uit Diegem ligt vlakbij het station en is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Je werkt 40 uren per week met flexibele werkuren waarbij je kan starten tussen 7u30 en 9u. Ze verwachten dat je 1x per week tot 18u werkt (17u in de zomerperiode) en 1x per week om 8u start. Jaarlijks heb je hierdoor recht op 34 verlofdagen. Op termijn zijn er 2 dagen thuiswerk mogelijk. Onze klant staat bekend omwille van zijn goede werksfeer. Ze investeren in hun personeel en bieden een uitgebreide opleiding aan bij de opstart. Op lange termijn zijn er ook doorgroeimogelijkheden binnen het bedrijf.


Jouw nieuwe functie

Als Customer Service heb je dagelijks veel telefonisch contact met klanten (particulieren) ivm hun bestellingen. De klant belt om een order door te geven waarna jij alles controleert en de bestelling ingeeft. Nadien volg je de leveringen nauwkeurig op en verwittig je de klant in verband met de aankomst of bij vertragingen. Bij rustige momenten help je de collega’s van Sales Support met het ingeven van de contracten in het systeem.


Jouw profiel

Voor deze job als Customer Service zoekt Hays iemand die

  • Vlot communiceert in Nederlands en Frans

  • Bij voorkeur een eerste werkervaring heeft binnen customer service, orderverwerking, call center of klantendienst

  • Klantgericht is en graag telefonisch contact heeft

  • Stressbestendig is en graag problemen oplost

  • Administratief is en nauwkeurig kan werken

De arbeidsvoorwaarden

Het bedrijf uit Diegem ligt vlakbij het station en kan een snelle opstart aanbieden

  • Interim optie vast

  • Aantrekkelijke verloning volgens ervaring (2600-3000 euro bruto / maand)

  • Maaltijdcheques van 8 euro/ dag

    Vanaf het vast contract komen er nog andere extralegale voordelen bij.

  • Hospitalisatieverzekering

  • Groepsverzekering

Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze job als customer service voor een bedrijf uit Diegem? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Stijn Alens van Hays Diegem.


#LI-DNI
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDD (option CDI)
Secteur
Energy, Utilities & Mining
Lieu
Diegem
Spécialité
Customer Service and Call Centre
Salaire
2600-3000 euro bruto
Réf. :
1108447

Contacter un consultant

Contactez Stijn Alens, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Brussels
Hays Brussels, Culliganlaan 2A

Téléphone: 027098438

Numéro d'agrément 


VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35 


Brussels n° 00322-406-20121217 

Emplois similaires à TWEETALIGE CUSTOMER SERVICE

  • Credit Collection

    Diegem | Credit Collection | NL FR | flexibele werkuren | snelle opstart
    Diegem2500 - 3500 euro bruto/maand
  • Klantenadviseur NL/FR – gezondheidsdiensten (regio Groot-Bijgaarden)

    Groot-Bijgaarden | Klantenadviseur | Gekende en innovatieve speler | Vast contract | NL/FR | 35 vakantiedagen
    Groot-Bijgaarden€2800-€3500 + mooi pakket aan voordelen
  • Customer Service Representative

    Londerzeel | Customer Service Representative | Chemische sector | NL EN FR | 12 adv-dagen
    Londerzeel€ 2800 - € 4000 bruto/maand
  • Administratief bediende

    Brussel | Petrochemie | allround admin | Interim met optie vast | FR/NL | Ervaring | ref. 1109262
    Brussels2500 eur - 2800eur bruto + Extralegale voordelen
  • Customer Service Representative

    Rumst | Logistiek | Fulltime | Hybride | EN | Interim optie vast | 1109032
    Rumst€3000-€3700 bruto + extralegale voordelen