Over de organisatie
Jouw nieuwe functie
Als medewerker customer service ben jij verantwoordelijk voor je eigen klantenportfolio. Enerzijds verwerk jij de orders administratief in het systeem en volg je deze ook verder op. Anderzijds ben jij het eerste aanspreekpunt voor de klanten. Dit betekent dat je hen te woord staat bij vragen of problemen en steeds op zoek gaat naar de meeste effectieve oplossing. Jij bent een echt spilfiguur binnen het bedrijf en staat nauw in contact met zowel de vertegenwoordigers, magazijn én de klanten. Hierbij houd je alle partijen steeds op de hoogte over de stand van zaken (lopende bestellingen, voorraad, levering,…) Je contacten verlopen zowel per mail als telefonisch.
Jouw profiel
Samen met de klant is HAYS Antwerpen op zoek naar een dynamische en leergierige persoon die snel weg is met aangeleerde zaken. Naast het Nederlands, heb je een uitstekende kennis van het Frans omdat de meeste klanten Franstalig zijn. Daarnaast heb jij een vlotte computerkennis, waarbij enige ervaring met een ERP pakket zeker een pluspunt is. Qua persoonlijkheid ben je iemand stressbestendig die zeer hands-on omgaat met problemen. Je komt terecht in een fijn en ervaren team dat je graag ondersteunt tijdens je opstart.
Sta je aan het begin van je carrière of breng je al wat ervaring mee? Waag in beide gevallen zeker je kans! Ook kandidaten die willen doorgroeien richting sales worden aangemoedigd om te solliciteren!
De arbeidsvoorwaarden
Solliciteer direct op deze vacature
Ben je helemaal in de ban van deze boeiende functie? Contacteer dan snel onze consultant op het nummer 03/202.79.89 of solliciteer online.
Is deze job niet helemaal wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een nieuwe functie? Aarzel niet om ons te contacteren voor een vertrouwelijk gesprek over je carrièremogelijkheden.
Téléphone: 032027989
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217