Over de organisatie
Familiaal bedrijf met een passie voor klantvriendelijkheid. Met hun vlakke structuur en open communicatie creëren ze een warme plaats voor hun werknemers. Gedreven en met een positieve attitude zijn ze zeer gekend in hun omgeving.
Jouw nieuwe functie
Wij zijn op zoek naar een verantwoordelijke voor de boekhouding en HR. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken. Je voert de boekhouding in samenwerking met ons extern boekhoudkantoor en verwerkt dagelijks boekhoudkundige, fiscale, sociale en administratieve documenten. Daarnaast boek je facturen en financiële transacties in en stel je verkoopfacturen op, verzorg je betalingen aan leveranciers, ben je verantwoordelijk voor de Btw-aangiften, het voorbereiden van de afsluiting en het debiteurenbeheer. Op HR-gebied ben je het eerste aanspreekpunt voor het personeel. Je voert sollicitatie- en evaluatiegesprekken, verzorgt de maandelijkse loonverwerking en bestelt kantoormateriaal. Daarnaast begeleid je het proces van onboarding tot exit.
Jouw profiel
Bachelor accountancy-fiscaliteit
Minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige functie
Zeer goede kennis Nederlands
Kunnen werken met MS-Office (Word, Excel)
Je bent flexibel, hands-on en nauwkeurig
Leidinggeven en assertief zijn is voor jou geen probleem
De arbeidsvoorwaarden
Competitieve verloning
Veelzijdige boeiende functie
Groepsverzekering
Hospitalisatieverzekering
Opleidingsmogelijkheden
Bedrijfswagen
Verlof zelf te kiezen
Maandag tot vrijdag
Solliciteer direct op deze vacature
Heb je interesse in deze vacature als verantwoordelijke? Klik dan op 'Solliciteren' of neem snel contact op met Freya Vermeulen van Hays Office Support op het nummer 050/47.20.46. Is deze vacature niet precies wat je zoekt, maar ben je wel op zoek naar een andere positie, neem dan contact met ons op voor een vertrouwelijk gesprek over jouw carrière mogelijkheden.
Téléphone: 050472046
Numéro d'agrément
VG 292/BUOSA W.INT.35 W.SO.35
Brussels n° 00322-406-20121217