Wagenparkbeheerder

Leuven |3 dagen Homeworking | Aantrekkelijk salaris |NL/EN| Hernieuwbare energie |

Je nieuwe functie

In deze functie als wagenparkbeheerder ben je verantwoordelijk voor het volledige beheer van het wagenpark. Met 70% van je tijd gericht op fleet, ben je de spil in het web als het gaat om het regelen van bestellingen, vervangingen en poolwagens. Je onderhoudt contacten met leasingsmaatschappijen en zorgt voor het bestellen van tankkaarten. Daarnaast fungeer je als aanspreekpunt voor collega’s die vragen hebben over hun eigen voertuigen. Maar dat is niet alles, ook het in orde maken van gsm’s en abonnementen behoort tot jouw takenpakket. Naast deze veelzijdige taken op het gebied van wagenparkbeheer, besteed je ook 30% van je tijd aan het ondersteunen van HR op administratief vlak.

Kortom, als wagenparkbeheerder heb je een uitdagende en diverse functie waarin je zowel verantwoordelijk bent voor het efficiënt beheren van het wagenpark als het ondersteunen van HR op administratief vlak. Met jouw contacten en expertise zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt en draag je bij aan een goed georganiseerde en soepele werkomgeving.

Jouw profiel

Herken jij jezelf in onderstaand profiel?

  • Je hebt minimum 3 jaar ervaring in een gelijkaardige functie of hebt gewerkt voor een leasingsmaatschappij
  • Je hebt affiniteit met wagenparkbeheer
  • Je werkt proactief, oplossingsgericht en nauwkeurig
  • Je beheerst het Nederlands en Engels vloeiend, en je durf deze talen te gebruiken in professionele gesprekken

De arbeidsvoorwaarden

Wat kan jij verwachten?

  • Aantrekkelijk brutosalaris
  • Maaltijdcheques
  • Groepsverzekering
  • Hospitalisatieverzekering
  • Netto-onkostenvergoeding
  • Laptop & Gsm
  • Bonussen
  • 33 verlofdagen
  • Vast contract

Je komt terecht in een 38 uren week met zeer flexibele uren. Daarnaast kan je op maandag, woensdag en vrijdag van thuis uit werken.

Over de organisatie

Deze organisatie in Leuven is een innoverend en internationaal bedrijf dat zich toelegt op het bouwen van een duurzamere toekomst. Ze bieden jou een flexibele werkomgeving waarin jouw work-life balance van groot belang is. Je krijgt de vrijheid en het vertrouwen om je werk op je eigen manier te organiseren.

De volgende stap

Heb je interesse in deze gevarieerde en leerrijke job met veel klantencontacten? Solliciteer dan zeker via deze onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je contact opnemen met Justine De Zutter van Hays Zaventem via 02.541.16.54


#LI-DNI
#1098124
Cliquez-ici pour accéder à la Politique de confidentialité de Hays, qui vous apportera des informations détaillées sur la manière dont nous utilisons et protégeons vos données personnelles et vos droits relatifs à ces données.

Résumé

Type d'emploi
CDI
Secteur
Energy, Utilities & Mining
Lieu
Zaventem
Spécialité
Office management
Salaire
Zeer aantrekkelijk salaris
Réf. :
1098124

Contacter un consultant

Contactez Justine De Zutter, le consultant en charge de cette offre d'emploi, situé à Diegem
Hays Diegem,, Culliganlaan 2A

Téléphone: 025411654

Emplois similaires à Wagenparkbeheerder

  • TRANSPORT & E-FULFILMENT MANAGER

    Vilvoorde | Cosmetica | Transport service | Hydride | Vast contract | 1092287
    Vilvoorde3800 tot 4300 bruto naar gelang ervaring
  • Terminal Manager

    Gent | People Manager | Aantrekkelijk loon | Internationaal actief havenbedrijf | Problem solver |
    GentAantrekkelijk loon
  • SERVICE DELIVERY MANAGER

    Freelance | Service Delivery Manager | Lange termijn | Mechelen| I 1094933
    Mechelenmarkt conform
  • Dossierbeheerder Import/ Export

    Antwerpen | Dossierbeheerder | Import | Export | Haven | 1097934
    AntwerpenPC226
  • WAREHOUSE MANAGER

    Kortrijk | Logistiek | Optimalisatieprojecten | Masterdiploma | aantrekkelijke verloning + flexibele uren
    KortrijkMooie verloning + bedrijfswagen.